wtorek, 12 lutego 2013

Opolska Blogosfera i Antoś na antenie Radia Plus



Taka ze mnie medialna bestia, że gdy w sobotę była emisja audycji " Byc kobietą" do której zaproszone zostały reprezentantki Opolskiej Blogosfery ja....zapomniałam.
Na śmierć, na amen, na zabój.
A potem plułam sobie w brodę i żale wylewałam po kątach że nawet nie wiem co ja tam w tym Radiu Plus nawyczyniałam i czy mnie bełkotliwy słowotok nie dopadł.

Na szczęście Radio Plus umieściło materiał i można go posłuchać TUTAJ .
Wraz z Delimammą oraz Aurorą Czekoladową opowiadałyśmy o naszych blogach, o tym że blog może być ważną formą wyrażania siebie i zachęcałyśmy do udziału w projekcie Opolska Blogosfera.
Jak wyszło?
Oceńcie sami.

Antosiowy Tato orzekł, że "wstydu nie ma", dlatego umieszczam link:)

Dla mnie oprócz możliwości opowiedzenia o blogu ważne jest następstwo tej audycji.Po nagraniu podeszła Pani Redaktor i zaproponowała udział w audycji poświęconej Antosiowi oraz tematyce autyzmu.
Jakiś czas temu wspominałam że chciałabym przełamać ten nasz opolski mit, że autyzmu w Opolu nie ma.
Dlatego miło mi poinformować że Prezes Fundacji Prodeste dr Joanna Ławicka zgodziła pójść ze mną w poniedziałek do Radia Plus i wzbogacić audycję merytorycznie:)
Myślę, że to może być ciekawe dla słuchających rodziców, że wartościowa będzie opinia rodzica od razu zweryfikowana przez eksperta terapeutycznego, który ma ogromne doświadczenie w diagnozowaniu i może podpowiedzieć na co w rozwoju dziecka warto zwrócić szczególną uwagę.

Moim wielkim marzeniem jest cały cykl audycji bądź materiałów poruszających kwestię autyzmu. Taki " przewodnik po" w lokalnych mediach. Od wskazówek w obliczu pierwszych wątpliwości dotyczących rozwoju dzieciaczka po instruktaż gdzie na Opolszczyznie udać się po terapię i szkolnictwo dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Zapatrzona jestem w Olsztyn gdzie taka akcja informacyjna miała miejsce, co znacząco zwiększyło wiedzę o autyzmie. Zarówno rodziców zwiększając ich czujność  jak i zwykłych pasażerów w autobusach, klientów w sklepach.
A stąd już tylko maleńki kroczek do lepszej jakości życia naszych dzieci w dorosłości.
Do realizacji  tego marzenia jest jeszcze hen , hen daleko.
Ale od czegoś trzeba zacząć, prawda?

Że o mnie będziecie mówić????

6 komentarzy:

  1. Antosiowy tato ma 100% rację: "wstydu nie ma"
    Antosiowa mamo, kawał dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu:-) trzymaj kciuki za poniedziałek żebym się nie zestresowała powagą audycji:-)

      Usuń
  2. Dokładni kawał dobrej roboty, a to jeszcze nie koniec :) co chyba cieszy jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo bym chciała żeby to nie był koniec i udalo się zrobic w Opolu 2 kwietnia jak w innych miastach. I powoli...drobnymi kroczkami...to cieszy najbardziej:-)

      Usuń
  3. Super Ci poszło!!!Trzymam kciuki za więcej- idziecie w dobrym kierunku. A za "zapatrzenie w Olsztyn" dziękuję. Najważniejsze to zacząć.A Wy już to zrobiliście:)BUZIAKI!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłuchałam jeszcze raz -bardzo fajna audycja!a ta historia o biurze podatkowym - świetna. za Olsztyn -dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Razem przecież raźniej...