środa, 6 lutego 2013

Dziennikarz Obywatelski 2012!!!




Dziś o godzinie 10 ruszyło głosowanie w konkursie DZIENNIKARZ OBYWATELSKI 2012 ROKU. 

Tak się składa, że kapituła dopuściła nasz " artykuł" do etapu głosowania uznając że Autyzm bywa fajny może się zmierzyć z konkurencją.
Teraz pora na ocenę i weryfikację czytelników.Po wyłonieniu zwycięzcy w każdej kategorii nad wynikami smsowymi pochyli się kapituła i wybierze jednego Dziennikarza Obywatelskiego. Dla mnie ważne że kapituła składa się z uznanych dziennikarzy oraz laureatów poprzednich lat.   Zasady konkursu są TUTAJ . 
Konkurs trwa do 25 lutego. Glosować można poprzez wysłanie SMSa na numer 7055 o treści DOROKU.245 . Wpisując dodatkowo uzasadnienie swojego wyboru można wygrać tablet SONY:)
Koszt 1 SMSa to 0,50 groszy ( już z VAT), z jednego numeru można glosować wielokrotnie na jeden materiał, można i na innych autorów.
Startujemy w kategorii STYL ŻYCIA.

Dlaczego???Hm, nie czuję się dziennikarzem tylko mamą. Nie uważam by moja swobodna pisanina miała rangę artykułów. Ba, po prawdzie nawet blogu nie bardzo można oceniać w kategorii roku, przecież jesteśmy od września 2012 r.
Ale przejrzałam listę materiałów zgłoszonych do kategorii. Dostrzegłam bardzo dużą rozpiętość tematyczną, od spotkania Jowisza z Wenus, po ślub Oli Kwaśniewskiej z Kubą Badachem.
Ale nie widziałam tam materiałów o życiu osób niepełnosprawnych. Ani o funkcjonowaniu ich rodzin.Ani o autyzmie.
Z całego konkursu tak naprawdę tylko jedno słowo jest mi najbliższe. Obywatelski. Kiedy byłam jeszcze panią nauczyciel dużo rozmawiałam z moimi uczniami o społeczeństwie obywatelskim i starałam im się pokazać że razem kształtujemy rzeczywistość w której żyjemy. Też razem.
Dziś nie jestem belfrem. Jestem pełnoetatową MAMĄ. Ale nadal uważam że nikt nie posprząta naszego podwórka jeśli my sami się za to nie weźmiemy.
Dlatego wybaczcie, przez najbliższe 19 dni postaram się pisać tu o sprawach ważnych, kontrowersyjnych i bolesnych. Bo wierzę że jest to nasz czas- rodziców dzieci niepełnosprawnych, rodzin autystycznych- by zwrócić uwagę na nasze życie i rozpocząć w ten sposób dyskusję.
Naiwna jestem? Byc może!!!
Ale od siedzenia cicho nic się nigdy nie zmieni!!!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Danusiu... Ty wiesz:) Ja jeszcze podziękuję Ci tak jak należy:)Za wszystko:)

      Usuń
  2. wspieramy!przeczytałam od razu wcześniejszy podlinkowany tekst- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i za wsparcie i za ciepłe słowa:)

      Usuń
  3. jak za ten linkowany tekst mozna byloby nie wyslac smsa jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Gosiu, podziwiam i biorę przykład. Normalnie torpeda, nie kobieta z Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko:) I to jest piękne! Przecież jak nas będzie miliony to w końcu ktoś usłyszy nasz krzyk!!!Pędzę do Ciebie na bloga:)

      Usuń
  5. Wysyłamy sms-powodzenia

    www.dlakubusia.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrowienia dla Kubusia:)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę, że, zakwalifikowaliście się do konkursu DO ROKU:-)
    Mam nadzieję, że zasiądzie tekst na podium:)
    http://www.wiadomosci24.pl/autor/beata_traciak,345925,an,aid.html?s=2

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Beato najmocniej dziękujemy:)
    To czy tekst stanie na podium już nie zależy od nas, ale sam fakt , że trafiła Pani do nas pokazuje mi że ten konkurs był bardzo dobrym pomysłem i że już wiele w nim osiągnęliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszły dwa, ode mnie i od córki. Mocno Wam kibicujemy.
    POzdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Razem przecież raźniej...