piątek, 11 stycznia 2013

BLOG ROKU

Jak zapewne zauważyliście po prawej stronie naszego bloga pokazał się ikonka BLOG ROKU.
Nieśmiało zgłosiłam naszego bloga...
Zachęcona przez ciocię Anię- mamę chrzestną Dzieci, która zadzwoniła i kazała mi się zgłosić bo ona w swoim życiu tylko jednego bloga przeczytała- naszego- i choćby dlatego jest to blog roku.

Powiem szczerze że trochę niepewnie czuję się na tej płaszczyźnie. " Blogerem" jestem od bardzo niedawna. Średnio radzę sobie również z obsługą techniczną.  Nie wiem też jak naprawdę powinien być pisany blog, stosuję tu sobie swobodną paplaninę, spontanicznie moderowaną przez Antosia.

Ale odkryłam niedawno taką zakładkę " statystyki".
I zobaczyłam że czytacie nas nie tylko z Polski, ale również z Wielkiej Brytanii, Australii, czy Japonii...
To dla mnie ogromne zdziwienie.
Dla mnie ten Brzdąc jest całym światem( wraz z siostrą Hanią).
Ale dla świata to jest tylko dziecko.
A jednak komuś chce się wchodzić na naszą stronę, czytać, czasem powiedzieć nam coś od siebie.
To wielki zaszczyt, ale też dla nas zobowiązanie.

Postanowiłam więc zabrać się za bloga porządnie. Jutro idę do cioci Krysi z Opolskiej Blogosfery na tajne komplety. Nauczę się jak wstawić adres mejlowy do nas!!! I wielu innych rzeczy chcę też się nauczyć.

Dlatego też nieśmiało zgłoszenie do tego konkursu- nie dla wygranej, ale by poznać inne blogi, inne wyjątkowe historie.
By się nauczyć.
By może ktoś jeszcze zobaczył, że Kolega A. który się do nas wprowadził nie zawsze niszczy życie,ba- czasem je ubogaca. Że jeszcze można być szczęśliwym.
Że zawsze jest miejsce dla nadziei.

Mam nadzieję, że wesprzecie nas w tych działaniach.
Sama jeszcze dokładnie nie wiem o co tu chodzi, wczoraj linka wklejałam dwie godziny( plując sobie w twarz żem tępa okrutnie choć ponoć wykształcona).
Zasady konkursu znajdują się TUTAJ .
Głosowanie rozpoczyna się 24.01.2013 roku a trwać będzie do 31.01.
Jak się dowiem jak glosować to na pewno się tą wiedzą podzielę:)

Pomożecie?


2 komentarze:

Pozostaw po sobie ślad. Razem przecież raźniej...